sunnuntai 14. maaliskuuta 2010

Mistä tunnet sä krapulan


No tietysti siitä, että kun menet keittiöön ja lasket hanasta vettä lasiin, alat miettiä syntyjä syviä: miten ihmeellinen aine tuo vesi onkaan. Miten se on niin läpinäkyvää, mutta silti tiedetään, että siinä on ziljardeja molekyylejä. Että tämäkin aine, jota ilmaksi kutsutaan, on täynnä lukemattomia, äärettömiä asioita. Miksikähän niitä sanottiinkaan, molekyyleiksi, atomeiksi? Tuijottelet lasissa olevaa vettä niin, että unohdat kuka olet, missä olet ja miksi olet. Tiedät vain, ettet tiedä mitään.

Siitä tunnet sä krapulan.

Onneksi pian luvassa laatuelokuva, mättöä ja krapulan runtelemia ihmisraunioita.



Eilen yritettiin tehdä pyramidi.

5 kommenttia:

  1. Lyhyt ja ytimekäs. Saakutti, mun piti kysyä tästä "pyramidista" enemmän tänään, mut tissi-tussu-kulli vei mennessään.

    VastaaPoista
  2. Mä oon vieläkin aivan haltioissani (Legolas, Elrond jne.) alapäärumpusetistä. TissiTussuTissiTussuTissiTusTusTusTusSuTissi, kyrrrrpä, kyrrrrrpä-pä kuLLiKuLLi jne.

    (Ja joo, oon ollu töissä liian monta tuntia ja sen jälkeen juonut tuopin, minkä voi ehkä aistia taas tän kommentin laadusta)

    VastaaPoista
  3. mä pääsin mukaan ton pyramidin harjoitteluasteelle, ja loppu oli mun osalt historiaa. ja minä luopio, idioott,i paskapää en "jaksanut" osallistua koko vkon odotetuimpaan eventiin nimittäin colinii. VIELKI MORKKIS!

    VastaaPoista
  4. pala morkkiksen tulessa!!!!!! no ei, ens kerralla sit<3 missasit kyllä ehkä maailmankaikkeuden levottomimpia läppäsettejä. ja läppää ei tulla enää ikinä heittämään.

    VastaaPoista

GET A LIFE, KID!