torstai 25. helmikuuta 2010

Kolmannen maailman kasvatti täällä hei

Jumalan terve.

Minäkin olen hengissä, tai enemmänkin hengessä, vaikkei henkeni olekaan tällä hetkellä hengessä mukana. Se ei siis haise krapulalle. HAA HAA. Yritin olla hauska, mutten osannut :(( Kaikki menee pieleen.

Ajattelin näin velvollisuudentunteen innoittaman tulla purkamaan mieltäni rakkaan Colinin kautta, sillä sydämelläni, jolla REGINAN uusimman numeron testin mukaan on kypärä, on myös muutamia muita asioita:

1) Täydellinen horrostila. Jostakin syystä viimeaikainen juhlimiseni on ollut ala-arvoista. Olen tuntenut olevani vain viinillä täytetty tynnyri, josta täyte hupenee hiljalleen pois. Korostan, että tunnen olevani _tynnyri_. Eli puusta tehty pyöreä tavara, jolla ei ole a) tunteita b) aivoja c) sisältöä. Paitsi se viini. Eikä sekään pysy siellä sisällä kuin korkeintaan yhden illan. Se ei edes tunnu imeytyvän. (Pitäisi varmaan vaihtaa imukykyisempään tampooniin???!! lol)

2) Suunnattoman surkea varallisuustilanne. Laskin juuri päiväbudjettini opintotukeen asti. Vaikka se ei ole yhtä paha kuin kesälomalla (1,01€/päivä), se estää silti nk. "normaalielämän". 2,57€/päivä. Sillä voi ostaa vaikka kolme sipulia. Sitten Tiktak voi kysyä "miksi kyyneleet."

3) Olen luullut olevani hauska ihminen. Koko olemassaoloni perustuu siihen harhaluuloon, että olisin jotenkin keskivertoa hauskempi tapaus. Sitten olen mennyt tutustumaan teihin muihin, ja identiteettini viimeisetkin rippeet ovat karisseet pimeyden kuiluun. TE OLETTE LIIAN HYVIÄ JA HAUSKOJA! Minä en tule koskaan olemaan yhtä hauska, byhyy.





Jippua siteeratakseni: Oon ollu kuin runneltu tai ojaan joutunut kenkä..

Mutta vielä pahempaa. Olen runneltu CROCSI.

6 kommenttia:

  1. Jippu? Crocsi? Eih. Älä myy itseäsi noin halvalla! Käyttäydyt itsetuhoisesti ja se pelottaa meitä kaikkia.

    (toi tamponijuttu oli ehtaa sua)

    VastaaPoista
  2. Nyt on pakko myydä halvalla kun rahatilanne on noin sukka! Baahhh. No, eiköhän olo kohene viimeistään sunnuntaina kun blondi tulee taloon! WIN WIN WIN!

    VastaaPoista
  3. Alun "vitsi" petas tilanteen hyvin epähauskuudellesi. Nyt uskon siihen itsekin.

    Oikeasti putoilin, hyvää kamaa Aida.

    VastaaPoista
  4. Joo, todellakin hyvää kamaa. Ja voi hyvä helvetti mikä biisi tuo Sufjan Stevens!

    VastaaPoista
  5. Eiks ookin sikahyvä biisi, niin eeppinen! Oon koukussa siihen!

    Ja yritän antaa kenkää alemmuuskompleksilleni, mutta te vaan ootte niin hyviä satusetiä, että vaikeaa on! :D mut silti, tää blogi on RAUTAA <3 ja nyt paljastan salaisuuden... mä oon nähnyt elämässäni vaan KERRAN blondi tuli taloon, enkä muista siitä mitään muuta, kun että siihen liitty jotenkin kilpikonna. Voitto sekin!

    VastaaPoista
  6. annan aida sulle hymiön tästä tekstistä :) ja sufjanista PEUKUN!

    VastaaPoista

GET A LIFE, KID!