keskiviikko 7. huhtikuuta 2010

Postaus, jolle en keksinyt otsikkoa


Liian pitkä aika on vierähtänyt siitä, kun olen viimeksi saanut nauttia ratkiriemukkaan Colinin seurasta.

Pääsiäiseni oli melkoisen munakas (eli se paistinpannulla valmistettava ruoka), mutta munakylläisyydestä huolimatta olen ikävöinyt teitä kaikkia. Nauravaisia rääväsuitanne, taivaisiin nousevia riemunkiljahduksianne Eppu Pastisen, Skunkki-Annan tai TT:n vilahtaessa ruudulla. Huumoria, joka vie jalat alta kuin persialaissotilaan viuhahtava sapeli käden varkaalta. (Täh?)

Kun ihminen ei tapaa lajitovereitaan tarpeeksi usein, keksii hän erinäisiä keinoja huvittaa itseään. Minä olen nauranut tänään tälle blogosfäärin kruunaamattomalle Johanna Tukiaiselle.

Olen myös vankkumatta sitä mieltä, että Colinin ON KATSOTTAVA sekä Berts dagbok-televisiosarja että Bert den sista oskulden-elokuva hetimmiten. (Huhun mukaan tätini omistaa jälkimmäisen!)







Tack och hej, leverpastej!

6 kommenttia:

  1. Kyl mä voisin kannattaa Bertiä. Varsinkin, kun en ite oo edes nähnyt mitään niistä! Vaadin kyl suomenkielisiä tekstityksiä, muuten lupaan dubata koko leffan omien tulkintojeni mukaan.

    VastaaPoista
  2. Joo, ainakin tietojeni mukaan nää sisältää tekstitykset. Et tule pettymään, takaan sen! Ja jos petyt niin ostan sulle vaikka olusen. Mut se on aika epätodennäköistä.

    VastaaPoista
  3. Toi musiklektionen on ihan kaikkien aikojen klassisimpia elokuvakohtauksia. Toi ja sit joku Hyvät, pahat ja rumat -välienselvittely. Bertiä on pakko katsoa mahdollisimman pian. Aida, hanki noi dvd:t jostain heti! (meinasin muuten kirjoittaa vahingossa sun nimen sijasta Aids, khihhihii)

    Erno ei juo olusta, joten saat ostaa mulle jos se pettyy. Mut se on kieltämättä aika epätodennäköistä.

    Tuosta huomionkipeästä tyttöpolosta en taida jaksaa sanoa mitään.

    VastaaPoista
  4. Pitkä huurteinen kolpakko pissaa maistuisi olusta paremmin. Mielummin niin, kuin että joutuisin antamaan bisseni Tumpille.

    VastaaPoista
  5. "JOIN KUSTAKIN MUKISTA!"

    (Mielestäni asiallinen juttu)

    VastaaPoista
  6. "Älkää alkako mukista", kuten närkästynyt työnantaja sanoi vihaisille, astiastoa rikkoville työntekijöilleen.

    (lähde: Alivaltiosihteeri)

    VastaaPoista

GET A LIFE, KID!